Kina restaurang med vin kväll

Tänkte skriva om den mest underbara kväll jag haft på länge, igår så var jag på kina restaurang i Handen tillsammans med mina kompisar Josefine, Anders och Micke. Vi började med att beställa in förätt, jag och Josefin åt vårrullar, och micke tog en kyckling soppa. Som huvudrätt åt vi killar en rätt som kallades 4 rätter som var en tallrik med fyra hål runt om som innehöll olika rätter som man blandade med ris i mitten. Josefine tog en kyckling rätt.

Vi hade super trevligt på restaurangen, vi drack och hade intressanta diskussioner. Efter vi ätit på restaurangen gick vi till en liten butik där vi köpte loka och goda nötter. Sedan gick vi hem till Anders och drack röd vin från en bag-in-box, det var så gott vin, det gick och hälla i sig. Under tiden som vi drack vin satt vi och snackade, och började sedan sjunga karaeoke till låtar på youtube, vi sjöng och dansa bland till låtar av Jan Johanssen och Eva Dahlgren, sedan disco låt från 70-talet m.fl.

Jag längtar tills vi alla fyra ses igen, bättre vänner finns inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0