Fest med sprit och kräftor

I fredags så var jag på fest hos en kompis i Tumba, jag tog med mig Baileys som är så gott. Blev även bjuden på rätt så starka grejer som 60 % Koskenkorva och drack lite av 85 % Abzint, sen lite öl och så. Vi var runt 15 pers på festen. Det var en jäkla skön stämmning, vi satt och åt lite kräftor och snacka och söp. Tog lite bilder också med min digital kamera haha blev as roliga bilder.

Flera av personerna på festen tog upp att jag varit med i filmen '' Se upp för dårarna '' att dom tyckte jag hade sån skön kommentar om att min mamma blev rånad förra året, och att det var häftigt att jag var med i den. Hoppas jag får en möjlighet att vara med i en till film, så blir man ännu mera kändis hehe.

Vid halv två tiden på natten så somna jag till en snabbis i soffan, och när jag vaknade till så var det porr film på tv, och en av tjejerna på festen gick fram och höjde ljudet. När klockan började närma sig två så började folket gå hem från festen, och jag fick sova över på soffan.

På lördag morgon så kände jag mig ganska så bakis, fick man väl räkna med, men det gick över senare mot eftermiddan.



Fest hos min polare Jesper

Kommentarer
Postat av: Stenungsund/Karin

inte konstigt att du fick sova på soffan efter allt som du har stoppat i dig under den kvällen!! kan tänka mig dig dagen efter skyll dig själv vännen! älskar min vän!

2008-09-07 @ 20:00:33
URL: http://www.wigstrand.bloggagratis.se/
Postat av: emelie

fan vad sugen jag blev på kräftor nu! :O haha

/kram

2008-09-08 @ 10:19:30
URL: http://emelielouisejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0